Representative offices: 

Request callback
btn

7 IT trends of 2022 that should be adopted

News

2021 — ще один бурхливий рік, під час якого світ показав нам: якщо в чомусь можна бути впевненими, так це в тому, що все навколо не є статичним. За останні кілька років ми стали свідками масштабної цифровізації підприємств — тепер абсолютно кожна компанія має бути в онлайні скрізь і завжди, інакше вона просто не зможе стати прибутковою. Тому сьогоднішні ставки високі як ніколи: перебої у роботі систем можуть призвести до загрози успіху компанії або навіть краху бізнесу.


Більшість підприємств усвідомили цей ризик, внаслідок чого ІТ-команди займають значне місце за столом переговорів, коли йдеться про довгострокову стратегію та успіх бізнесу.


Але як ІТ-командам найкраще планувати свою роботу за таких нестійких часів? Попри те, що наступний рік, напевно, підкине кілька поворотних подій, є деякі тенденції, на які можна впевнено зробити ставку в 2022 році. Пристібайте ремені безпеки та відкривайте для себе ТОП-7 технологічних прогнозів від команди Automox.


1. "Великий розкол": Місце роботи сильно впливає не тільки на культуру компанії, а й на успіх бізнесу

Неможливо ігнорувати розмови про віддалену/гібридну/розподілену роботу, оскільки вони стосуються кожного з нас. У 2022 році ми спостерігатимемо проведення чіткої лінії, що ознаменує поділ команд на два табори.

Перший табір – прихильники моделі гібридної роботи, в якій компанії дозволяють співробітникам працювати поза офісом два-три дні на тиждень.

«У цій моделі співробітникам пропонується взяти офіс і свої робочі години додому. Ви, як і раніше, їздите на роботу, займаєте офісне приміщення, відвідуєте офіс, коли ваша дитина хвора. Крім того, кожна зустріч кишить нерівноправним спілкуванням між віртуальними та очними учасниками, які змінюються щодня», – говорить генеральний директор Automox Джей Прасл.

Другий табір — прихильники розподіленої роботи, під час якої компанії повністю ліквідують свої офісні приміщення та дозволяють працівникам працювати там, де вони забажають.

«Це чинить тиск на методи співпраці, комунікації та адаптації персоналу, але при цьому дозволяє компаніям працювати з кращими співробітниками, де б вони географічно не знаходилися. Штаб-квартири зникають, ставлячи кожного працівника в рівні умови. Підприємства можуть вільно інвестувати в спеціальні збори, які об'єднують людей/команди для побудови цінних відносин, що забезпечують розквіт бізнесу», — зазначає Джей.


2. Захист продуктивності лягає на плечі ІТ-відділу

До появи COVID-19 компанії досить скептично ставилися до дистанційної роботи. Чи може персонал бути продуктивним віддалено від офісу? Чи можемо ми довіряти своїм співробітникам у тому, що вони опрацьовуватимуть встановлену кількість годин?

Останні два роки не залишили іншого вибору, окрім як експериментувати. З другого кварталу 2020 року до другого кварталу 2021 року продуктивність праці зросла на 1,8 відсотка в порівнянні із середньорічним зростанням на 1,4 відсотка з 2005 по 2019 рік.

Наразі дискусія повністю переорієнтувалася з розгляду моделі повного робочого дня в офісі на перехід до віддаленої та гібридної моделі.

«У цьому контексті проблема з ноутбуком зводить вашу продуктивність нанівець. Ви більше не можете здати пристрій в ІТ-відділ, отримати його у тимчасове користування або просто піти на зустріч без нього. Що ми можемо зробити, щоб ці девайси були безпечними, актуальними, використовувалися ефективно та оновлювалися проактивно? Це саме те питання, на яке нам усім необхідно знайти відповідь», говорить Паскаль Боргіно, VP of Engineering & Architect.


3. Відповідність вимогам не дорівнює безпеці... Хоча сьогодні частково й дорівнює.

Заведено казати, що відповідність вимогам не дорівнює безпеці, проте за правильного підходу прийняття таких стандартів, як NIST and CIS, або отримання сертифікатів, таких як SOC or ISO, дає кожній організації міцний фундамент безпеки, на якому можна будувати свою роботу. Зрештою, вимоги відповідності зазвичай є хорошим стимулом для впровадження практик, які забезпечать вам кращу безпеку у разі атаки.

«За останній рік, після таких атак, як Solarwinds, Colonial Pipeline та Kaseya, ми стали свідками різкого підвищення уваги до Supply Chain та Third Party Risks (TPRM). У наступному році ми побачимо розширення тенденцій прийняття норм відповідності як стандарт ведення бізнесу, а разом із цим і гостру потребу в автоматизації, усуненні наслідків та звітності», — каже Кріс Хасс, директор з безпеки.


4. Нестача ІТ-фахівців – вигода для MSP (Managed service provider)

У міру того як все більше організацій (як нових, так і нецифрових) розвиватимуть свою цифрову присутність, ми станемо свідками масової нестачі IТ-фахівців у всьому світі. ІТ-команди й без цього розосереджені, а безперервний перехід до цифрових технологій призведе до високої конкуренції під час найму та різкого зростання постачальників керованих послуг (MSP).

«MSP вже давно є "інструментом" управління ІТ-інфраструктурою для організацій, і 2022 рік - не виняток. Великим зрушенням стане збільшення кількості середніх комерційних підприємств, які почнуть використовувати MSP як доповнення до своїх наявних ІТ-груп. Крім того, команди будуть частіше, ніж будь-коли, використовувати переваги автоматизації як способу впоратися з ситуацією в короткостроковій перспективі, у той час, як у довгостроковій перспективі відбудеться перехід на новий спосіб реалізації ІТ-операцій», — говорить Джей Гудман, Director of Product Marketing.


5. Попрощайтеся зі "збором" даних

Дані є наріжним каменем ІТ-аналітики, і компаніям необхідно приймати рішення швидше.

«Ми більше не можемо дозволити собі витрачати цикли збору даних, щоб відповісти на питання бізнесу. Відповідь має приходити протягом декількох хвилин, а це означає, що дані вже мають бути готові до обробки», — зазначає Паскаль.

Тож на які ж бізнес-питання керівники повинні мати легкодоступні відповіді у своїх руках?

  • Наскільки мій бізнес відповідає вимогам?
  • Чи моє підприємство в зоні ризику? Чи легко воно піддається ризикам?
  • Чи присутні неефективні процеси?
  • Чи впливають треті особи на продуктивність моїх працівників?
  • На що я не звертаю уваги?
  • Чи адаптована моя ІТ-стратегія до сучасних бізнес-потреб?


6. ITOps починають наздоганяти SecOps

На початку 2020 року ми бачили, як команди SecOps почали відходити від локальних інструментів. У міру згортання використання застарілого програмного забезпечення, брандмауери, CASB, веб-шлюзи та інші інструменти також переходитимуть на хмарну інфраструктуру.

«Оскільки довгострокові контракти на використання інструментів SecOps закінчуються протягом наступних 12-18 місяців, ми спостерігатимемо велику хвилю консолідації та трансформації інструментів у хмару для SecOps. І як тільки це станеться, основна увага буде приділена інструментам ITOps і тому, як організації зможуть використовувати їх для реалізації переваг, отриманих від SecOps за останні п'ять років», — зазначає Джей Гудман.


7. Рішення, націлені на підтримку психічного здоров'я та безпеки працівників, важливі для ІТ-команд

Пандемія виявила безліч прогалин у захисті інфраструктури та оптимізації ІТ, але як щодо психічного здоров'я працівників? Це делікатна тема, але в сучасних реаліях компанії повинні приділяти увагу здоров'ю та продуктивності своїх ІТ-команд, так само як і своїй ІТ-інфраструктурі.

«Психічне здоров'я та безпека на робочому місці стають все більш актуальними для організацій, проте сьогодні існує мало рішень, які можуть запропонувати науково підтверджені дані про стан психічного здоров'я працівників, що пройшли експертну оцінку. Крім інструментів для відстеження вакцинування відповідно до урядових постанов, існують рішення для відстеження поведінки, але вони в основному орієнтовані на продуктивність співробітників і не подобаються кінцевим користувачам, адже вважаються нав'язливими та вторгаються в приватне життя», — каже Ніколас Колайєр, Staff Product Manager.


Тож який головний висновок можна винести з 2021 року? Роль ITOps нарешті заслужено визнається ключовим елементом загального успіху бізнесу. Вклад IT-команди надзвичайно важливий для продуктивності, безпеки та підсумкових показників організації.

Сучасні ІТ-керівники заслуговують значно більшого, ніж застарілі інструменти для управління інфраструктурою. За допомогою хмарної платформи Automox автоматизуйте та масштабуйте свої ІТ-операції, щоб відповідати наростальним вимогам сучасного бізнесу. Завдяки повній видимості всього середовища ви зможете легко відстежувати, виявляти та реагувати на проблеми в режимі реального часу на будь-якому кінцевому пристрої, незалежно від ОС та місцеположення.

Learn more about solutions from Automox.


iIT Distribution – постачальник новітніх рішень та інструментів, що дозволяють корпоративним клієнтам отримувати переваги передових технологій у галузі побудови та обслуговування IT-інфраструктури та забезпечення кібербезпеки. Наші спеціалісти проведуть попередню експертизу проєкту та оцінять наявність умов для його реалізації у вашій компанії.

Back

Mobile Marketing
+